روتین تمرین کردن زبان آلمانی به صورت پیوسته
نوشته شده توسط : غریبه

بخشی از کارهای روزمره آلمانی خود را بسازید. مهم نیست که آلمانی شما در چه سطحی است و این کار را به بخشی از زندگی روزمره خود تبدیل می کند. این یک روش عالی برای قرار گرفتن منظم در معرض زبان و یادگیری کلمات جدید در سناریوهای زندگی واقعی است.

برای مثال کلمات جدید را با فعالیتهای روزمره خاص مرور کنید و هر شب قبل از مسواک زدن واژگان جدید را مرور کنید. تنظیم یک برنامه مطالعاتی همچنین می تواند به شما کمک کند تا پیشرفت خود را پیگیری کنید و هدف خود را به شما یادآوری کنید ، حتی اگر در حال حرکت باشید. هرچند 5 دقیقه تمرین در روز می تواند تغییر کند. تا زمانی که شما آن را حفظ کنید.

در تکه ها بیاموزید و متن همه چیز است و کلاس های آلمانی دایلو یادگیری زبان آلمانی در متن روشی درخشان و ساده است که نه تنها چندین کلمه را به طور همزمان یاد می گیریم بلکه یادآوری آنها طولانی مدت است. اتصال یک کلمه با یک عمل می تواند به جای یک موجود منزوی، باعث شود تصاویری که مغز ما به عنوان یک حافظه زنده ذخیره می کنند کمک کند آسان و کارآمد.

تا حد ممکن آلمانی صحبت کنید - حتی اگر این فقط به خودتان مربوط باشد. این نکته ممکن است واضح به نظر برسد اما مهم است به خصوص برای مبتدیان. صحبت کردن نه تنها به شما کمک می کند تا عبارات جدید را به خاطر بسپارید و هرچه بیشتر صحبت کنید، بیشتر زبان و حافظه ماهیچه ای را در صورت خود آموزش می دهید. این به شما کمک می کند تا احساس آلمانی داشته باشید و تلفظ خود را بهبود ببخشید.

بنابراین حتی اگر با گویندگان آلمانی آلمانی صحبت نکنید: صحبت کردن با صدای بلند با خودتان می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. با رسانه های آلمانی زبان به فرهنگ بروید. کارت های مرتبا را فراموش کنید ، کتابهای درسی خود را کنار بگذارید و ... تلویزیون را روشن کنید. فیلم های آلمانی غالباً در جشنواره های بین المللی فیلم مانند گلدن گلوب نامزد می شوند، پس چرا نباید با برخی پاپ کورن به زبان آلمانی غوطه ور شوید.

اگر نتوانید همه چیز را درک کنید نگران نباشید - گوش دادن به شما کمک می کند تا صدای آلمانی را حس کنید. یادگیری آلمانی با پاداش دادن انگیزه ماندن هنگام یادگیری زبان آلمانی مهم است و یک راه عالی برای ایجاد انگیزه، پاداش دادن خود از هر زمان دیگری است. با تماشای یک برنامه تلویزیونی آلمانی، پاداش خود را به این دلیل تبدیل کنید که از طریق موارد دستوری، یک غذای آلمانی را بعد از یادگیری یک تنش جدید بپزید یا کلمات یک آهنگ آلمانی را که می توانید در کنار آن بخوانید به خاطر بسپارید.

خلاصه اینکه یادگیری خود را با چیزهایی که از آن ها لذت می برید مخلوط کنید. سعی نکنید که کامل باشید و از یادگیری اشتباه نترسید. این ممکن است در ابتدا با مشکل روبرو شود، اما بهترین راه برای یادگیری و پیشرفت کنار رفتن از منطقه راحتی شماست. وقتی با بلندگوهای آلمانی ملاقات می کنید خجالتی نباشید. در بازخورد و اصلاحات آن ها باز باشید.

 

اگر جدی در مورد مهارت های آلمانی خود باشید، احتمالا چند سال خوب خواهید آموخت. بنابراین از اشتباهات خود بیاموزید، اما اجازه ندهید آنها شما را عقب نگه دارند یا روحیه خود را تضعیف کنند. این را تصور کنید شما تصمیم گرفتید یک زبان جدید یاد بگیرید. شما در دو هفته اول با خوشحالی یاد می گیرید که خود را معرفی کنید و احساس انگیزه فوق العاده ای می کنید زیرا همه چیز بسیار ساده به نظر می رسد.

گرامر اصطلاحی است که بعضی افراد آن را ترسناک می دانند اما اینگونه نیست. در ضمن دوره هایی ایجاد می کنیم که هم سرگرم کننده و هم مفید باشد، ضمن اینکه گرامر را به چیزی آسان و قابل هضم تبدیل کرده ایم تا هر زمان و هر کجا که می خواهید از آن لذت ببرید.

جواب این است نه مثل هر چیز است، پس از قطع آن یک نسیم است. در هر درس مفاهیم دستور زبان را با واژگان مفید ترکیب کرده ایم. بنابراین شما می توانید گرامر را در متن مشاهده کنید حتی بدون آنکه متوجه شوید. ما موضوع را معرفی می کنیم با مثال ها و تمرین های زیادی به تفکیک بیان شده تا بتوانید آنچه را که آموخته اید تمرین کنید.

یکی از چالش برانگیزترین مراحل هنگام یادگیری زبان آلمانی رسیدگی به موارد است. موارد دستوری در بسیاری از زبان ها وجود دارد، اما شما فقط می توانید در چند مورد متوجه آن ها شوید. آلمانی چهار تا از آن ها را دارد و باور کنید بعضی اوقات حتی زبان مادری آن ها را با هم مخلوط می کنند و حتی کتابهایی در مورد آن ها و بازی های بورد وجود دارد که آن ها را امتحان کنید. بنابراین نگران نباشید و همه ما با هم در آن هستیم.





:: برچسب‌ها: زبان آلمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: